onsdag 8 juli 2009

IKVÄLL KL 22.00 ( 1 PM) Välkomnar vi en ny artist till SL




Winter Wetherby kliver upp på scen i Malmö på gamla dansbanan. Han är från US spelar akustiskt och sjunger.

Det här är spännande. För jag har bara hjälpt honom in på traven att bli Live artist. Winter dök upp hos mig i Cafeet i Second Sweden och hade hört av någon att han kunde ontakta mig för att jag hade Liveartister. Han såg för jädra Noob ut. Så först drog vi ut o fixade skinn, kläder o hår, Sedan snackade jag med Wildstar som hjälpte honom att visa hur man skaffar stream, sedan hjälpte Mash Rhode till och fixa kontakter till honom. TEANWORK!!:-) Idag spelar winter lite här o där i SL. Detta är kul, Nu är han stylad av bättre stylister, har en manager så MISSA INTE detta. Kom till Malmo KL 22.00 och visa er uppskattning för ARTISTEN. Kram Annabella

1 kommentar:

  1. Synd att det inte var live...
    Det hördes tydligt att det bara var sångaren som var live med inspelad bakgrund något han själv kommenterade i slutet på konserten.
    Annars var ju musiken helt okej.

    SvaraRadera