onsdag 13 maj 2009

Vilken natt!

Klockan är 02 och den sista från efterfesten gav tillslut upp. Vilken kväll, vilken upplevelse! Jag är helt slut, tröttheten slog över mig som en våg precis. Vi lyckades, jag vågar banne mig säga att det blev en fullständigt succé. Allting funkade när det var meningen att det skulle funka, musiken gick hem och framförallt verkade alla ha roligt.

Det började med en inre bild av en utomhusspelning bland träd men växte till något så mycket mer. Men jag hade aldrig lyckats utan mina vänner, så här vill jag nu framföra ett offentligt tack och erkännande till var och en personligen.

Sincero - min vädergud och mitt ständiga bollplank. Vad jag än säger så är hon med på det, hur galet det än är. Du satte alla ombyten perfekt och hjälpte mig vidare när jag fastnat i någon tanke. Vi bygger ett eget UFo tyckte du, och det gjorde vi.

Lelle - din lilla nyfikna spion. Som gubben i lådan dök du upp när vi svor som mest över att vi inte hittade det UFO jag fått för mig att jag skulle stå i, och undrade vad vi höll på med. Du tog dig an utmaningen direkt och hjälpte till med att bygga detaljer som avgjorde hela helhetsintrycket. Trots att du inte tyckte om mitt gräs ;)

Jazon - Supertack för att du med tålamod noggrant förklarade hur man hyr stream och hur jag skulle få allt till att funka. Och utan din inredning hade aldrig mitt UFO blivit så bra som den blev.

Qju - På 20 minuter (eller mindre?) lyckades du bygga stommen till det jag fått för mig att jag absolut ville ha men inte fick tag på. Jag hade mentalt gett upp tanken och gått vidare på en annan idé när jag märkte att du inte längre stod bredvid mig. Samma sekund kom du i IM och sa att du byggt en slarvig modell. Den som står där idag.

missK & NE0 - vår crew från Earth som direkt hängde på när jag frågade om de ville vara med och hosta. Det var ingen tvekan, ni hängde på direkt och köpte det vi byggt upp och gjorde ett helt underbart jobb. Utan er hade kvällen aldrig blivit så lyckad som den blev.

Sist men inte minst Ui - för förtroendet att få helt fria händer att skapa det jag då för stunden bara hade i huvudet. Det hade ju kunnat bli hur galet som helst ;)

Och STORT TACK till alla som kom! Jag var övertygad om att bara 4-5 st skulle komma, så den här kvällen övergick verkligen alla mina förväntningar! ^^

För alla som missade, eller som vill se det igen. Så kör vi en repris på Lördag den 16 Maj mellan 19:00 - 21:00.

1 kommentar:

  1. Grattis till ett så fint gjort events och ett väldigt snyggt bygge är det med. Väl valda ”tillbehör”.

    Jag kunde inte närvara men jag tror att stämningen tillförde det som var menat och eventet blev lyckat! Det borde det med de jobbet.

    Grattis!

    /Tina

    http://tinasuniversum.blogspot.com/ - Över 4000 inlägg om vårt Second Life

    SvaraRadera