fredag 8 maj 2009

NYA MALMÖ 3 simmar och jag trampade båt runt

det va stort och trött i benen av att gå hittade jag en bra trampbåt som tog mig runt allt. och det va mycket att se..här e lite semesterbilder från en förmiddag i Malmo.

men ..jo en humla på grönbete hittade jag.. men jag letade förgäves efter gässen. den enda Mårten Gås eller Nils Holgerson jag hittade var en hårt arbetade UI. Men fint blir det. Snyggt UI men har ingen lite skulptade fina gäss att ge Malmö och UI? :-)))




Ta er dit det finns mycket at göra där redan. Har ni inte ännu fått notecardet som UI ger ut om alla atraktioner i Malmo så sänd ett IM till mig Annabella Lundquist, så får du ett.
Lycka till Malmö

1 kommentar:

  1. Jag har inte fått ett notecard om alla attraktioner - sänd mig gärna ett!

    /Tina

    SvaraRadera