torsdag 2 april 2009

Vill ge ett stort TACK til Ui Beam Second Swedens egen pappa




Jo vill bara säga, trots man ser honom sovande lite här och var vet jag han är en super buzy man.

Det är tack vare Ui Beam jag kan ha våra roliga fester och artister i Second sweden. Han har skapat och fortsätter skapa nya kul ställen som ska passa alla i Second Sweden and Life. Och numera är det me glädje man berättar om allt i Second Sweden och ger landmarks till folk så de kan möta alla trevliga svenskar och se allt som är på G i vårt kära Sweden.


Ett super Tack Ui.
Vill även tacka alla som bidrar med sin närvaro och er som gett mig tip på festerna. Det är ni som hjälpt mig mycket så att vi kan ta artister hit, smakar det kostar det.. jag kunde aldrig gjort detta själv utan er och alla trevliga gäster på eventen.. .. tack alla ..


PS. Tro inte han sover....inside information säger han tänker ut nästa steg :-) Han är inte Elvis men "hihi" jag vet han nynnar med och sjunger i elvis inom lykta dörrar :-)))) Hoppas få upp han på scenen. (bilden nedan är inte UI förklädd)

2 kommentarer:

  1. Tack Annabella! :-)))) Vad glad jag blir! :-))) Jag vill att ALLA ska känna att dom har plats i Second Sweden och lyssnar gärna på förslag om vad man borde göra. Det mesta tar jag till mig och gör något av. Både Playa De Suecia och [EARTH] är ett resultat av förslag jag har fått från våra Second Sweden medborgare. Och mer kommer, det kan jag lova!!! /Ui

    SvaraRadera
  2. Jättebra inlägg Annabella, jag instämmer till fullo. Det är ingen lätt roll att axla när man ska försöka göra så många som möjligt nöjda i den idén man själv har om stället. Men jag tycker Ui sköter detta utmärkt. Bra jobbat pappa! ^^

    SvaraRadera