måndag 30 mars 2009

Påsken är TIDIG i ÅR!

.. det drar ihop sig till Påsk så även i SS och Second Life... i SS skall det gömmas.. saker... många saker:-))) AB* är chef för den hemliga organisation som uppståt för att gömma saker. Själv har jag sagt att göm dem inte för väl för då hittas de aldrig.

AB bara log undrar varför?

Easter Hunt heter det i USA och är stort och då så klart i Second Life med. Jag var på ett ställe i går och på en knapp minut fick jag 23 avor i mitt huvud på ankomstplatsen!


Själv hittade jag denna del av SS och nu undrar ni förstås vem som döljer sig i äggstolen - gissa och vinn saker!:-)) Nej tyvärr inte det! Men den så söta ”ägg” -stolen kan ni få gratis genom att ta er till (SLurl): - ”Aimesi Shop”.

Pynta skall göras (det ryktas redan om att man sett ufo... ägg här o var!???) - och fester blir det så klart både i SS (meddelas här på denna blogg) och på andra Svenska ställen. Mer info kommer snart - stay tuned!

Besök även gärna min blogg (LÄNK): ”Tinas Universum” - över 3.750 inlägg om Second Life!

/Tina

*Dessutom omutbar hälsar hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar