torsdag 12 februari 2009

MEN VAD ÄR DET SOM HÄNDER!!!



Men, Vad e nu detta, Annabellas Cafe utsatt för hulliganen igen... medan vi hade succeparty på dansbanan och partajade till Mash Rhode.. såååå...

Slår ligisten till när jag upptäcker det grovt nerskräpade cafeet beslöt jag mig för att göra något radikalt denna gång..
Jag satte på mig uniformen och skred till verket,( man är väl med i "emliga polisen) .. fram med primavläsningsglaset och vad finner man....jo jo.. hmm. Det var ju inte svårt att lista ut vem greifern var. Det stod hennes namn på alla affisher. Nu tar jag henne, banne mig! Sa polisen!

1 kommentar:

  1. Det är inte jag - det är ren stöld - tjuvar - marodörer! Självklart har de mitt namn de är ju mina - det är min tryckorder!

    DE ÄR STULNA! men av vem?

    Suck ve o f.. Och allt är ju nu på Lördag Kl 21:00 och arghhh.. Och tryckaren hinner inte göra nya före Kl 21:00 på lördag säger han!

    Fast jag undrar är han mutad men av vem?

    Läs mer om det förfärliga!!:

    http://tinasuniversum.blogspot.com/2009/02/lordagens-valentinefest-affischerna-ar.html

    Such - nej tredubbelt suck!

    /Tina

    SvaraRadera