torsdag 5 februari 2009

Alla Hjärtans Dag i Second Life firar jag med en ny serie av kuddar! - och ALLA finns i Second Sweden!



Alla Hjärtans Dag - Är en av de TRE RIKTIGT STORA högtiderna för de flesta i Second Life. De TRE är Alla Hjärtans Dag, det är Julen och det är Halloween - sen kommer de olika Nationella högtiderna, de kyrkliga och de regionala.

Men Alla Hjärtans Dag är den dagen man gör mest söta helt otroliga saker till... och mycket RÖTT är det och mycket HJÄRTAN är det.

Jag med gör det!

Även jag har gjort HJÄRTAN. En hel serie med HJÄRTAN som kuddar (plus en del både extra små och extra STORA - bara för pynt) alla kuddarna är scriptade med olika animationer - där finns det röda (så klart) men även gula, blå, gröna, i silver, ett med Svensk Flagga på och sedan de svarta som heter ”NAUGHTY” - de ni. Och så klart i Barbie PINK med vad annars?!

ALLA HJÄRTAN ni ser går att köpa så klicka på dem och pröva gärna ALLA kuddarna! *wicked smile*


Alla finns just nu i min lilla: - ”EXAKT - Made in Sweden” - butik i Second Sweden - och inom snart även i min MAIN STORE i Verloren bredvid det stora Kastellet Verloren...

Och redan under första timmen efter öppnandet fylldes butiken/utställ- ningslokalen med nyfikna som ville prova kuddarna - de svarta skapade fniss och förtjusta utropp - jag undrar varför - vet någon?

Alla är en mix av sculpty prims, animations och en stilig skugga.. 3 prims och priser från låga 9 LD till lite mer för de NAUGHTY*....

/Tina

Besök även gärna min blogg (LÄNK): ”Tinas Universum” - över 3.000 inlägg om Second Life!

* Det kommer en extra NAUGHTY (Jag har redan fått en förfrågan av...) lite senare så var beredda:-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar